.. 5 oktober ..

Har haft en underbar helg! Har inte jobbat en enda timme, kanske därför? Började iallafall med middag i Ängelholm med lite folk, mycket trevligt och gott. Igår var det både en bra och dålig dag, bros på vilken tid vi pratar om. Började lite lugnt hemma hos Christoffer med Caroline och lite folk som jag inte träffat på länge, och slutade nere i stan. Lite problem mot natten men det löste sig :) Till slut var det jag, Caroline och Alex i mitt rum - det VAR mysigt, haha iallafall för mig och Caroline, Alex sov på golvet den stackaren.

Imorse var det mysepyse och frulle. Dem började röra sig vidare och jag tjänade lite pengar. Sörjestund nu, school tomorrow!

See ya !


Kommentarer
Postat av: callo

eyy my woman!! Uppdatera oftare <3

2009-01-29 @ 18:29:23
URL: http://callolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0